“V Certamen de Poesía de la Casa d’Alcuentru de les Muyeres

Certamenes, concursos, actos cualquier evento literario que quieras contarnos.
Responder
admin
Site Admin
Site Admin
Mensajes: 675
Registrado: 22 Oct 2003 00:00
Ubicación: administrador
Contactar:

“V Certamen de Poesía de la Casa d’Alcuentru de les Muyeres

Mensaje por admin »

El Ayuntamiento de Lena, a través de la Concejalía de la Mujer, convoca el: “V Certamen de Poesía de la Casa d’Alcuentru de les Muyeres de Lena/ L.lena”
BASES

1.- Podrán concurrir las mujeres mayores de edad, de cualquier nacionalidad, siempre que la obra esté escrita en castellano o en asturiano, a excepción de las ganadoras de los tres últimos certámenes

2.- El estilo, la métrica y la rima serán libres. La extensión mínima de cada poema será de 10 versos y la máxima 50, teniendo como referencia el tema de IGUALDAD DE OPORTUNIDADES ENTRE MUJERES Y HOMBRES.

3.- Cada autora podrá presentar un solo poema, que deberá ser original e inédito, no premiado con anterioridad en ningún certamen. (Serán automáticamente eliminados aquellos poemas que sean irreverentes, soeces, hagan apología de actos delictivos).

4.- Todas las obras deben tener título y se presentarán firmadas con seudónimo, por triplicado, en tamaño A-4 y mecanografiadas a doble espacio por una sola cara. Las páginas estarán numeradas y debidamente grapadas.

5.- Las obras se presentarán bajo el sistema de plica, es decir, acompañadas de un sobre cerrado en el cual figurarán el seudónimo y el título del poema y en cuyo interior se hará constar el nombre, apellidos, dirección, fotocopia del D.N.I. y teléfono de la autora, así como un breve currículo. Si la autora es natural o vecina de Lena se deberá hacer constar en la parte exterior del sobre, antes del título, la indicación “Lena” para así acceder al accesit local.

6.- El plazo de admisión de originales será desde la publicación de las bases hasta el 30 de octubre de 2010. Los envíos se presentarán o remitirán a la siguiente dirección:
V CERTAMEN DE POESIA “Casa d’Alcuentru de les Muyeres de Lena/L.lena” Conceyu L.lena- Conceyalía de la Muyer Parque de la Ería, bajo. 33630 La Pola, Lena

7.- La escritora, pol fechu de presentar el poema a concursu, afirma que la obra ye orixinal y de la so propiedá, y en consecuencia faise responsable respectu a la propiedá intelectual y padrimonial énte cualquier posible reclamación que pudiera sobrevenir al respectu.

8.- Establezse un premiu de 600€ de carácter xeneral y un accésit local de 150€ pal meyor poema d’una muyer natural o vecina de L.lena y va tar suxetu a les retenciones que llegalmente tean establecíes.

9.- Tolos poemes opten al premiu xeneral, una vez establecío esto procédese a fallar el premiu local. Dambos premios nun puen recaer na mesma persona.

10.- Los premios van entregase nun actu organizáu pola Conceyalía de la Muyer. Les ganadores del premiu han tar presente pa dar llectura al so poema.

11.- Nun se va caltener correspondencia coles autores. Los trabayos que nun resulten premiaos van destruise cola plica al otru día del fallu, quedando llibre la entidá organizadora de mandalo per corréu. Los trabayos premiaos, van quedar en poder del Conceyu y esti, llibremente, va facer d’ellos l’usu que quiera, siempre con referencia a les autores, y éstes tamién han facer constar, cuando publiquen el trabayu premiáu, que lo foi nesti certame.

12.- La participación nel Certame supón per parte de les autores la plena y íntegra aceptación de les presentes bases. La decisión del Xuráu ye inapelable.

Responder

Volver a “Certamenes, concursos, actos literarios.”